15 Temmuz 2008

Havuz mevsimi - Yeni çocuklar =)




Merhabalarrr =)
Şu güzel yaz günlerinde,golften arta kalan zamanımı havuzda,arkadaşlarımla,dinlenirken veya geniznirken geçiriyorum =) Şuan tatsız bir olay varki,birkaç gün golfe gitmem yasak ayrıca dışarı çıkmam neyse şimdi keyfimi kaçırmak istemiyorum...
O kadar havuz havuz dedim dur bi yazı yayınlayalım bari dedim =)

Gördüğünüz gibi aaldım golf dergibi elime bi havuza bi şezlonglarla dergi okumaya falan derken koca günü geçirdim =) Gerçi bu sefer kızlarla değil annemle gittim =) E çok eğlendim diyemeyeceğim tabi ama fena değildi hani =)


Havuzda çalışan 2 tane çok yakışıklı çocuk var =) Geçen gittiğimizde arkadaşımın annesi bu çocuklar bizim kızlara bakıyo diye anneme söylemiş annemde geldi dediki "Yakışıklılarmı bari ?" =D Heehhehe... Bende anlattım işte. Gittik havuza annem diyoki bu çocukların size baktığı yok hep siz onları kesiyorsunuz =) Ne alakası var diyorum anlatamadım ki anneme...Sonra Çocuklardan samimi olan geçti bar bölümüne koydu kolunu bana bakıyo =) Sonra dedim anneme bak bakalım kim kimi kesiyo =)) Çocuklardan ikiside çok yakışıklı ama Melih pek pas vermiyo =) Öbürü göz kırpıyo,gülümsüyo konsuuyo falan =) Gittik biz ordan halhal aldık kendimize =) Sonra halhallar havuzda düşmesin diye çocuğa verdik =) Oda taktı koluna ... Sonra biz oturduk Milkshake falan içmek için snra baktı bana halhalları sallladı gelin alın der gibisinden bizde gittik =) Sonra çocuk vermedi halhalları =) Sİz alın dedi kolunu uzattı =) Bİzde çıkardık falan. Ben tekrar taktımsonra havuzda düşmüş ama fark etmedim tam giderken bi baktım halhal yok (bu arada o çocuk havuzdaydı) sonra orda çalışan adama söyledik bulursanız halhalı biz tekrar geleceğiz o zmaan alabiliriz.. Bu arada havuzdaki çocukta duymuş daldı halhalı aradı =) Ve buldu =) Bulduum dedi..Sonra havuza yaklaştım fırlattı halhalı ama havuzun merdivenlerine düştü benim üstümde elbise vardıo ama o şekilde girdim havuza aldım halhalı oda göz kırptı ;)
Sonra geçen gün gittiğimizde ben damlaya halhal alıyordum oda; buldunmu halhalını dedi bende sen buldun hatırlamıyormusun dedim hee dimi ben bulmuştum dedi adımı falan sordu vs.. =) Tanıştık...Snra tekrar alırken yinemi kaybettin dedi yoo hayır arkadaşa alıyorum dedim..Hmm tamam kaybedersen bulurum ben dedi güldü =) Çok eğlenceliydi o gün =) Sonra havuzda şakalaşıyorduk sılayla oda dediki boğulcaksınız ak gelip ben kurtarıcam dedi =) Bende ; biz yüzme biliyoruzzzz ..! dedim..Yine güldü gitti...Harika Ray-Ban gözlükleri var ve onlar gözündeyken havuza atlıyacaktı =)) Bizde napıyo bu falan dedik =) Ama atlamadı ! He bu çocuklar 18 yaşındalar diye sılanın annesi takılmayın onlarla fazla kendi yaşınızdan çocuklarla takılın dedi ama annem diyorki "Ezgi 18 yaşının altında Ray-Ban sız çocuklarla takılmaz :P"
Ayrıca geçen gün yemekteydik kuzenimle çocuk bakıyoduk =) Kuzenime erkek ben ona beğendiğim çocukları falan gösteriyodum =) Sonra 3 tane çok tatlı tarz çoçuklar geldi önümüzdeki masaya oturdu annemde dediki bak Ezgiye böyle çocuk lazım dedi =)) Hehehehe... Bende aynen dedim =) Annemle bu çocuklar konusunda iyi eğleniyoruz doğrusu =) Yeteri kadar karışık yazdım sanırım.
Yeter bu kadar..
Öptüm hepinizi =))

12 yorum:

Eski dedi ki...

gençlikk değil mii :D alemsiniz hee zamanında bizde böyle m"uhabbetler yapıyo muyduk kii :P eheh sen en iyisi Eskişehire gell sizin tarz dediğiniz ray banlı lar burda iyi fink atıyo :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

nnevv;
ben sevıyorum böyle eğlenmyı...yok oraya gerek yok burdada yeteri kadar var :)

Erkin dedi ki...

Golf sevgine hayran kaldım, istanbul da yaşasaydım şu Golfu banada öğretirmisin derdim :) Senin için golf bir tutkuysa benim içinde fotoğraf çekmek bir tutku:) Bizde iki hafta sonra tatile çıkacağız.

Erkin dedi ki...

hey Miss. Golf, do you mind if you're in my friends list!:) see ya

Adsız dedi ki...

korkunç bi yazı bu yaa bakakaldım bu ne düşkünlüktür ve gereklimidir sürekli böyle flörtler?bu oyunlar için biraz erken değilmi henüz,son noktası ne olur acaba şimdiden böyle başlarsanız
yazacak paylaşacak hiç mi nitelikli birşeylerin yok küçük kız?
tuhaf bi yere gidiyo gençlik yazık.......

kakaolusevgi dedi ki...

Bir sorun yoktur inşaallah canım.Nerelerdesin?
yakışıklı çocuklardan naber?

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Teşkür ederim hekese döndüm sonunda (: Gezicm şimdi sizi hee ama

'İsimsiz' olan youma yazacağım şey;
Öncelikle kim olduğunuzu belirtmenizi isterim..He ayrıca bu olaylar benim arkadaşlarımla çevremdekilerle aramızda olan bi eğlence.. Hem ben artık belli bir olgunluktayım !Yani siz hiç dert etmeyin bir sorun yok. Ben eğlenceme bakarım ! Daha çocuk işte diyorsanız evet daha çocuk olabilirim ama neyi nasıl düşünmem gerektiğini biliyoırum :)Ben seviyemi ve nasıl hareket edeceğimi bilirim...Sorun yok ! Ayrıca benim için ileriside bırakın bana kalsın.Burda amacım size ters cevap vermek değil sadece ben ne yapacağımı biliyorum ..

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

canım,gerçekten yaşanabilen,heyecanlandıran şeyler bunlar ve burası da senin özel alanın biliyorum ama sanki biraz fazla gereksiz şeylere heyecanlanıyorsun..:D
gene de güzel bir blog :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Simge/
Bunlar heycanlanmak değil aslında :) Sadece böyle konularla eğleniyorum ben :) Hoşuma gidiyor,belkide sizi anlamak için henüz küçüğüm ? :)Teşekkür ederim..

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Aaa sen Bendeniz ablanın kızımısııııın :)
Seni gördüğüme sevindim :)
Aramızda çok yaş farkı yokmuş ya :)
Neyse beklerim yine :))

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

:D:D