1 Temmuz 2008

Gururum büyüyor içimde git gide...

BegÜm*Mm ~ b*En
1 Temmuz oldu... Ooooo ben yazmayalı. Aman allhım ama son bir-iki haftadır istanbulda turnuvalarda koşturmaktan vallahi eve kaçta geldiğimi bilmiyorum...Sabah 4:30 da kalk akşam 11:00 de dön eve.. Of çok yoğunuz çoook...Ama ben çok mutluyum bu yoğun tempoda yaşamaktan :] Bugün son derece aksiliklerle doluydu... Zaten kötü başladıkki,Selin hiç iyi değildi bir gün önceki turnuvada başına güneş geçmiş olmalı ! Daha sonra hocamla yaşadığım ufak sıkıntı.Diş etlerimdeki problemden dolayı yemek bile yiyemedim daha sonra hocayla yasanan bir sıkıntı daha ve ardından birtane daha ama bu sonuncu benimle ilgili olmadığı halde bu olay beni çok üzdü..

Verilen onca emeğin karşılığında 3 sene boyunca o kadar çalışmış çabalamış bir insanın ancak bu kadar gururuna dokunulabilir ki,hıçkıra hıçkıra ağladığının sesi otelin içinden duyuluyor...Allahım Begüm ağladı ben ağladım..Of !

Ve bugün,uzunca konuşmalarımızdan sonra fark ettimki biz büyüdükçe gururumuz büyüyor ! Artık kimse laf yemek istemiyor,kendini ezdirmek istemiyor...Bunları tabiki kimse istemez hiçbir zaman ama sanırım artık bunlara tepki veriyoruz...Biz büyüdükçe daha olgun düşünüyoruz ve düşündüğümüz şey
Biz neden ordayız ?Amacımız ne ? Ne olmak için çabalıyoruz ? Bize verilen emek ?Hakediyormuyuz ?Nasıl kullanıyoruz vs....
Bir sürü şey.bundan sadece 3 sene önce sadece hoca korkusuyla her söyleneni yapan hiçbirşeye ses çıkarmayan bizler,şimdi ise çok daha farklı...Düşündüklerimizin,isteklerimizin,davranışların getirdiği birçok şeyle herşey artık o kadar farklı ki...Ve bütün gün boyunca olan tüm gözlemlerimle anlıyorum ki,golf benim için ne kadar önemli olursa olsun ! (yinede büyük konuşmak istemiyorum gerçi...) Özellikle saçma bi sebepten , eğer hocam ( ki o benim için çok öenmli bir insan ,insanlar hala bunu anlayamasada...) beni kıracak gruruma dokuncak birşey yaparsa işte o zaman golfü bırakırım ! He eğer ben haksızsam beni kovmasına izin vermeden çeker giderim ! Ki hiçbir zaman bana bağırdı,kızdı vs. şeklinde şikayet etmeden..Geçen olan bir oaly gibi eğer benim yüzümden takımıma zarar gelirse , işte o zaman bırakır giderim ve hoca ne yaparsa yapsın bir damla bile ağlamıyacağıma eminim ! Demek istediğim gururum benim içimde git gide büyüyor...Çok karışık bir yazı oldu farkındayım ama bugünkü karmaşık duygularımı yazmalıydım sanırım :]


Hee birde;
Sbs var :] oda gayet iyi geçti..Umarım iyi bir net (seneyede aynı şekilde) iyi bir lise sonra iyi bir üni. ve ileride çok iyi bir yerde olmak istiyorum bu benim en çok istediğim şey :]
Bu karmaşa yeter bu günlük :]


İyi akşamlar..
EzGi

0 yorum: