7 Temmuz 2008

Kocamaaan Tebessüm ..!


Eveeet :]
Olan o kadar kötü olaydan sonra üzerine birde aile içinde olan bir dünya üzücü sorun,herşeyin üzerine tam oldu...
Ama birden herşey düzeldi,hemde herşey...Ailesel sorun,golf,benim kendi duygu ve düşüncelerim vs..
İstediğim herşey teker teker oldu :]
Yazlık evimizden annemle doooooooğru İstanbula gittik. Orada kaldık bir süre bu sırada ben golfe gitmediğim için hocayla aram biraz bozulsada şuan iyi aman iyi olsun,hocamla sorun yaşamak istemiyorum...:]
Daha sonra Zeytinburnu ndaki evdeydik ve baktık ki Avusturya dan dedem gelmiş :]
Hadi onu bi görelim kandil falan olayları :] Gördük...
O kadar güzel olayın üzerine ben Bakırköy deyken ~Starbucks~ta içtiğim büyüük frappucino sayesinde midemi üşüttüm bir sorun yaşandı fakat herşeye rağmen çok güzeldi bitter çikolatalısı çıkmış bizde bi deniyelim dedik tavsiye ederim üzerine karamel sosuda koydurun :] Ama BÜYÜK içmeyin !! :]
Daha sonra olan müthiş bir olay daha,artık sabrımın tükendiği son zamanlarda tüm sabırlarımın karşılığını aldım :] Açık sözlülüğüm üstümdeydi dün gece bende uzun zamandır birisine söylemek istediğim herşeyi söyledim :] Onun fikirlerini aldım :] Güzel bi konuşmaydı ! Etkileyiciydi...!
Yüzümde kocamaaaan bir tebessüm var 2 gündür :]
Mutluyum aman Allah bozmasın ! :]
Evet yazıma son noktayı koyarken söylemek istediğim birşey var,herkes "Sabreden deerviş beklemekten GEBERMİŞ.." desede inanmayın ! :] 3 sene bile olsa gerçekten çok istiyorsanız bekleyin mutlaka MURADINA ERİYORSUN ! (bkz.BEN )

Tamam bu kadar şimdilik.Keyfimi kaçıracak hiçbirşey olsun istemiyorum :]
Herkese Kucak dolusu sevgiler !! :]
[Miss]dEsignEr...
Auf Wiedersehen <3

7 yorum:

Erkin dedi ki...

Take care yourself, u look fine. Keep smiling like that:)

kakaolusevgi dedi ki...

herşeyin dzüelmesine ve sabrettiğin konuda çok mutlu olmana sevindim,daima gzüel olaylarla karşılaş inşaallah canım

Eski dedi ki...

demek ezgimiz yazlıkta o yüzden sessiz , mutlu olmana çok çok sevindim , iyi kafanı dinle , dinlen bi dahada soğuk şeyler içip üşütme , İstanbula gittiğimde bende denima ma ota boyda :) sabretmişsin ermişsin muradına umarım daîmi olur canım ...

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

erkin;
Thank's erkin.. Yes all right,I'm fine.. :) I understand you but I'm not write fine :) Sorry :S
See you..

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

kakaolusevgi;
evet umarım hep böyle mutlu ve umutlu olabilirim :)Herşey çok daha güzel olacak :) İnşallah çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :)Kendine iyi bak öptüm seni çok :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
[Miss] dEsignEr... dedi ki...

nnevv;
Eveeet :) Yazlıktayım o yüzden :)) Evet bende çok seviniyoum keyfimin yerinde olmasına :))Tamam içmicem soğuk şeyler :)) Evet dene ama ORTA boyda :))Evet sabredince oluyoor :) Öptüm seni kocamaaaan :)