8 Ağustos 2008

08.08.08 ... (:

Evet bugün 08.08.08
Bundan seneleeeeer önce (:p) ailemin ilk ve tek kızı olarak dünyaya gelmişim ben.. (:
Ailenin tek çocuğu olarak büyüdüm..
Bu sene,14 yaşıma giriyorum ve sanırım artık büyüdüm... (:
Umarım her zaman sevdiklerimle mutlu olurum.. Hayat çok güzel ve ben yaşamayı seviyorum...
Sevdiklerimle birlikte,sağlıklı mutlu ve huzurlu olurum umarım daima... (:
Bu benim hayatım ve ben büyüdükçe onun kıymetini anıyorum.Bu dünyada sevdiklerimle olmaktan çok mutluyum (:
Bu sene doğum günüm hiç planladığım gibi olmasada,ben yinede mutluyum ! Her zmaan mutluyum evet mutluyum..Herşey için daima umutluyum (:
Lütfen her zaman çok mutlu olsun herkes ! Tüm sevdiklerimi gülerken görmek istiyorum (:
Sizleri çok seviyorum !!
Ve yaşamayı.. Bu benim hayatım ve evet ben bu hayatı seviyorum... (:

IT'S MY LİFEE !! (:

5 yorum:

Erkin dedi ki...

Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you... Happy Birthday to you.... :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Erkin;
Thank you...
Thank you... Thank you again ... :)

Eski dedi ki...

ohh sev tabi hayatını daha yaşın kaç başın kaçç :P ayy kendimi bilmiş gıcık büyükler gibi hissettim , off off o yaşlarda beniim amma büyük dertlerim vardıı ama inan şimdi dahada büyük eminim kii seneye cok cook daha büyük olacaklar :)

kakaolusevgi dedi ki...

desene Mert paşam la aynı burçtasınız,sizi aslanlar sizi.
nice yaşlarına canım

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

nev;
Evet sevıyoruuuum hemde çok :)

kakaolu;
aa mert te asln burcu olduu :) Süpeeer.. Aslanlar bitanedir övünmek gibi olmasın HIH!
Süper olcak bu çocuk hıssedıyorum :)