4 Eylül 2008

Miss*in Saçlarına Bakıın! (o:



Ay böyle başlıklar koymak hoşuma gitmeye başladı :)
Naptım ben yine bilin bakalım ?
Uzun zamandır kafamdaydı istediğim renk olmadı ama yinede hoş oldu sanki :)

Saçlarımın uçlarını kırmızıya boyadım :)

Gerçi şuanda boya biraz aktı sanki ama yinede fena değil :)
Bi ilginçlik yapmak istiyordum,aslında gidip saçımın arkadan bi bölümüne yeşil veya mor saç eklettircektim (İstediğin zaman çıkanlardan) ama Ananem yurt dışından hoşuma gider diye çokokrem tüpü gibi,(xD)içinde kendini boya zanneden tuhaf şeyler getirmiş :) :P
Saolsun,düşünmüş :) Banada rahat batıyo okulların açılmasına 3-4 gün kala bi deniyim dedim :)
Güzel oldu hoşuma gitti..Annem bugün İstanbula gitti tek başına (İstanbul dediğime bakmayın bende İstanbuldayım ama bizim yazlık evde ve burası İstanbula biraz uzak sanki :)ananemi aramış falan onlar Avusturyaya dönmeden bidaha gidelim dedi.Evet bencede gidelim.Bakalım bu çokokrem tüplerinin moru yeşili falan varmıymış ?! :o) :P

Bakın ne kadar aktifim son zamanlarda :) E böyle blogdan ayrılmak istemiyorum tabiki..Ayh! Kim yaptı tabıı :) (Ben neden birden havaya girdiysem sanki ben yaptım :P :D )
^Bendeniz^ aplama sevgiler.. :o)

Bu arada cidden okulların açılmasına çok az kaldı ya..Neyse hadi bakalım hayırlısı :)Kendime ve tüm öğrenci arkadaşlara;
2008-2009 Eğitim ve Öğretim yılında Başarılar diliyorum :)
Ben yaklaşık 6-7 gündür golfe gitmiyorum bu arada..Aman Allahım! Topa vurabilecekmiyim acaba dönünce :) Ama okullar açılınca sadece hafta sonları gidicem :)
Lanet olsun içimdeki bu GOLF sevgisine!!:P
Ben size daha ne diyebilirim kiii..
Sevgiler .. :)
·!¦[· èzqì ·]¦!·

5 yorum:

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

güzelim saçlarına çok zarar verme,o renkler ancak saçı önce beyaza sonra mor yeşil vs.ye boyayınca tutuyor.bu da felaket demek saç için :D
postişler var,onları kullan.bende de pembe var bir tane :D hem akma derdi de yok..
neyse ya,güle güle kullan canım :):)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Simge/
Bu arada foto irenç görünüyo yeni farkettim :D
Ve haklısın bu boya yıkandıkça aktı ve şuan turuncu gibi saçım iğrenç oldu :S Bidaha yapmayacağım! :D Saçlarım şuan yeteri kadar hasar görmüş durumda kırıkları aldırıyım bidaha zarar vermicem :D Arkadaşım mor postiş saç almış çok hoşuma gitti sanırım öyle bişeyler alıcam :) Öptüüm (ne kadar kopuk bi cevap verdim hee :D)

Erkin dedi ki...

İyi bir ders yılı, ve başarı hep Miss Designer la olsun:))

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Erkin/
Teşekkür ediyorum :)
Umarım öyle olur .. :D

Eski dedi ki...

evet evet miss'in diye başlıklar iyi oluyo bende sevdim sana tarz bişey oldu havalı oldu ;) saçlar çok cici bende turuncu sarı gibi kırmızı karışımı bişi yaptım ama güzel olduu bak sende denemelisin o mora boyatmayıda sene içinde yapmıştım Allah için onuda yakıştırmışlardı ama şimdikilerde hedefim turuncu rengi dahada güzelleştirip sarı karışımı bişi yapmak :) baya uyuyo zevklerimiz birbirine he :)