20 Eylül 2008

Burdayım ben (:

2008-2009 Eğitim + Öğretim yılına başlamış bulunmakla birlikte bana neler oldu bir göseniz .. Ben ki,test kitabı kapağı açmamış insanım ! Bide şimdi bi görün benı zorla dershaneye yazdırdılar... Ama nasıl asıldım şimdi derslere geçen sene oldukça vasat geçti ama bu sene çok ciddiyim söylediklerim lafta kalmıcak ! Ve dün sezgin abimle tam 53 dk 17 sanıye telde konuştuk.. Bİr gaz aldım ki görmelisiniz xD Ben öyle klasik bi anadolu lisesine gidicem bu senenin sonunda diye konusuyodum ama aldığım gazı bi bilseniz...Ama bu sene çok farklı olucam cidden !
Ay bide bi tuaf oldum geliyorum akşam laptopa bile oturmadan ödevlerimi bitiriyorum haftalık ödev yapıyorum.. Ve artık bi programım var .. :) Neyse anlatıcak şey çok ama zmaan yok .. Ayrıntılı yazı yazacağım .. :) Kendınıze iyi bakın

7 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

süper bir başlangıç yapmana çok sevindim döneme,
hadi hayırlısı çok başarılı ol inşaallah

Eski dedi ki...

genelde okulun ilk günleri böyle bi aşka gelinir gaz alınır ama bi kaç haftada sonra bırakılır umarım seninki daim olur ezgiciğim ve hayal ettiğin okula girersiin şekerim :)

Erkin dedi ki...

Tebrik ediyorum, umuyorum iyi bir Anadolu lisesine girersin. Tabi yabancı dil, İngilizce de şart, 2009 hazirandan sonra İngilizceyede eğil derim, lise başlayınca kapını hep bu dil çalacak.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

kakaolusevgi/
ah amin uumarım hep böyle devam ederi (:

nneevv/
ay yok bu sefer istediğim şeylerin farkına vardım sanırım ciddi ciddi.. umarım hep böyle olur.. (: aamin inş. hayalimdeki okula girerim evet.. :D

erkin/
teşekkür ederim.şimdi inanmcaksın ama ben 6 yaşımdan beri ciddi ciddi ing. eğitimi alıyorum :D
yani okuduğum okul kolej olduğu için sıkı çalışıyrduk fakat sonradan ingilizce öğretmenimle yaşadığım bir takım sorunlarla ben çalışmayı falan bıraktım 2 senedir butun birikimlerimi kaybettiğimin farkındayım ama içimden gelmiyo çalışmak desem yalan olmaz..Gerçi son zmaanlarda Sherlock Holmes kitaplarının ingilizcelerini okuyorum ama bakalım ..

KimOlduğunuBilirsinSen dedi ki...

canım;ders çalışma hevesi her sene en fazla bir hafta sürmüş ve başarılı bir öğrenci olsa da,anadolu lisesinde okusa da kendi içinde bunun zararını görmüş bir insan olarak senin adına çok sevindim.ne kadar zeki olursak olalım öyle bir sistemdeyiz ki tabir yerindeyse eşşek gibi çalışmadan hiç bir yere gelinmiyor.eminim ki bu çalışmanın ve gazının meyvelerini alacaksın.şimdiden başarılar çokk öptümm.(bu arada hangi dershane merak ettim :))

Erkin dedi ki...

Wow çok şanslısın, herkes o kadar küçük yaşta İngilizce eğitimine başlayamıyor. Annem öğretmen olduğu için bende 12 yaşında İngilizce eğitimine başladım. Faydasını çok gördüm, İng. öğretmeni oldum. Derim ki sakın ara verme, takma kafana İng. öğretmenini öğretmenlerini, yaz oku eninde sonunda Üniversite ve sonrası iş yaşantında bu dil karşına çıkacak, değil mi? Yazları imkanın olursa aylık veya 2 aylık İngilizce eğitimleri almak için İngiltere ye gidebilirsin. Antalya her zaman yerinde!! veya İzmir vb. fakat her zaman İngiltere’ye gidemeyebiliriz.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Erkin/
Evet bencede ama bu şansı değerlendiremiyorum sanırım :/ Bu İngiltere olayı çok iyi olurdu gerçekten ...Şimdilik özel ders alarak başladım...Büyük ihtimalle bu yaz yurt dışına çıkacağız ve ben oradada eğitim alacağım bilemiyorum şuan tam olarak neler olacağını ama herşey güzel olur umarım (: