1 Eylül 2008

Ayh Miss*in Bloguna Nolmush (:

[Onlar benım parmaklarııım ..! (: ]
Ay nolmuş benım blogumaa (:
^Bendeniz^ ablam yıne el attı bloguma saolsun ..Böyle daha şeker oldu ya benım çok hoşuma gitti.Bi öncekınden daha güzel oldu sankı..
Ben dün akşam Siyah-Mavi bişey olsun falan diyordum ki,sonra bı gordum bunu ay ne siyahı yaa (:
Mükemmel bu çok sıcak olmuş (: İyi benım istedığım gibi oldu tam (: Hep önce siyah diyorum sonra böyle şeyler daha çok hoşuma gidiyoo :)

Bendeniz^ ablacıĞIM ;
Çok saol ya sana ayrıca güzel bi maille tesekkur edeceğim.. Teşekkür ederim parmaklarına sağlık (: Öptüm çok..

Ayrıca Bugün ramazanın ilk günü .. Ne çabuk geldi bu sene ya değil mi ?Bekleriz artık iftarları :P
Ayrıca Bugün biçok arkadaşım Antalya ya gitti.. Turkish Open Turnuvasına..Ama hendikap sınırlaması olduğu için ben katılamıyorum benimki biraz yüksektee (:

Neyse bende gidicem antalya ya ama turnuvaya değil ŞAN-I ŞER i görmeye (:
Aman tanrım böyle bir ses ve tip yok (: Çok tatlııı anlatamam ..
Ben normalde hiç türkçe sarkı dınlemem hemde Rap hiç dinlemem .. Ama bunun sesini bi duyun dinlememek mumkun değil..
Neyse *Sarp* içinde bi yazı yazacağım (:
Hepinizi öptüüüm xD

6 yorum:

Eski dedi ki...

ezgiciimm , fıstııkk hoşgeldinn , sonunda dönebildin ... ne zamandır blog alemine uğramıyodum hele sana hiiç bi gitti n mi tam gidiyosun uzun zaman post atmadın bugün baktım gelmişsin bi uğrayım dedim ama oda ne şablon yapmışızz hemde en güzelinden harika valla çok beğendim tam senlik cicili bicili , bendeniz ablanın ellerine sağlık , havalarda çok soğumadan git antalyaya sezonu mu geç açtın yoksa bize yazlık post mu atmadın ? cıks cıks öyle cok uzatma araları , öpüyorum senii , hayırlı ramazanlar canıım .. görüşmek üzere :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ayh hoş bulduuk :)
evet ya yazmayalı amma oldu ama bu kadar uzatmam artık :) Bencede şablonum iyi..Yok ben golften biyere kıpırdayamıyorum.antalyayada sanıser için gitceem aama yine golfe bağlı olarak :P :)Sanada hayırlı ramazanlar.Bak hemen caevap yazdm msn açıktı mail geldi nev den mesaj aldın diye :) Neyse Öptüm bende

øττøṃαṉṡ dedi ki...

dizaynı güsel olmuş blogun umarım yazılarıda bundan kat ve kat daha güzeldir takipteyim :)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ottomans/
Teşekkür ederiim :)
Bencede hoş oldu bu..
Her zaman beklerım :) Hehe.

Erkin dedi ki...

Your blog is better now...
Blog'un güzel olmuş...

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Erkin/
Thank u (:
Bencedee böyle daha iyi oldu :)